A médiahack művészete
Ez a
könyv útmutatást, gyakorlati tanácsot ad minden
kis- és középvállalkozásnak abban, hogy miként érhetnek el olyan
médiamegjelenéseket, amelyekre amúgy nem lenne lehetőségük. A médiamegjelenések áttételesen ügyfeleket hoznak, növelik a brandünk ismertségét, számos jótékony
hatással bírnak. Ha van egy jó ötletünk,
amivel felhívjuk magunkra a média figyelmét, akkor költségek nélkül
szerepelhetünk akár óriási közönség előtt is, ezzel közelebb kerülve az üzleti
céljainkhoz.
Pontosan
ebben segít a Médiahack Művészete, bemutatja, hogy hogyan, miként, milyen
gondolati- és gyakorlati eszköztárral érhetjük el, hogy a médiában szerepelhessünk. Csináljunk valamit, ami a médiának
tetszik, hogy pontosan mit és hogyan, arról szól ez a könyv.
x

Oldalszám
196 oldal
Méret
142×197 mm
ISBN
978-963-3493-20-5
Kiadás éve
2021
Elérhetőség
Készleten
Megjelenés dátuma
2021-06-28
A kategória további címei
500 Ft
30%
350 Ft
5 500 Ft
30%
3 850 Ft
1 900 Ft
73%
500 Ft
1 500 Ft
66%
500 Ft
1 300 Ft
61%
500 Ft
990 Ft
49%
500 Ft
3 900 Ft
30%
2 730 Ft
3 100 Ft
30%
2 170 Ft